Sierra Maestra - Playa Santa Lucia - Reisverslag uit Playa Santa Lucía, Cuba van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu Sierra Maestra - Playa Santa Lucia - Reisverslag uit Playa Santa Lucía, Cuba van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu

Sierra Maestra - Playa Santa Lucia

Door: Jorrit & Jinny

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Jinny

22 November 2016 | Cuba, Playa Santa Lucía

22 november

Vandaag staat er wederom een flinke rit voor de boeg van 4 uur. Normaal is 4 uur niet heel lang echter is het uitzicht niet heel boeiend zoals in ZA of Argentinië en Chili, en heeft het auto rijden je volle concentratie nodig ivb met de slechte weg. Maar goed rond 13:30 komen we aan op ons all incl. resort de kamer ziet er redelijk uit. Voor mij is dit de 1e keer op zo’n resort. Toen we gingen uitzoeken naar welk resort wij zouden gaan zijn we op zo veel horror verhalen gestuit dat ik een beetje huiverig ben. Maar alles ziet er redelijk uit, het eten ook. Gelukkig heb ik voor het diner nog een plekje in het a la carte restaurant kunnen bemachtigen. Jin is inmiddels aan de praat geraakt met een wat oudere man uit het Franse deel van Canada, ik was nog dingetjes aan het regelen en later kwam ik er bij zitten. toen ik weg was excuseerde hij zich volgens Jin, om even naar het toilet te gaan wanneer hij prompt 3 harde scheten liet. Mooie vent. Jin gaat nog even op het strand liggen, blijkbaar kan ze daar ook niet alleen naar toe zonder dat mannen haar zitten aan te staren en rare geluiden maken. Jammer. We trekken ons nog even terug op onze kamer waar we voor het eerst sinds tijden Engelstalige tv hebben. We eten nog wat in het restaurant en gaan slapen.

23 en 24 november

Onze dagen hier zijn relaxed, we liggen lekker op ons ligbedje aan het zwembad, drinken cocktails, lezen een boek en eten ’s avonds in het a la carte restaurant. Prima dagen om even bij te komen.