Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: Jorrit

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Jinny

04 November 2016 | Argentinië, Buenos Aires

We slapen vandaag lekker uit, kijken wat filmpjes en halen de laatste spullen voor Cuba. Buenos Aires hebben we redelijk gezien. We zitten in het zelfde buurtje als de laatste keer, dus we weten alles goed te vinden. Dat is toch ook wel lekker. Op onze laatste avond in Zuid Amerika besluiten we een goed restaurant te pakken. Nou dat was gelukt! 19 gangen! En alles was visueel en qua smaak briljant! En de chef lijkt op een stoere versie van Chris Martin. Het was wat moeilijk te vinden, want aan de buitenkant zag je niet dat het een restaurant was , een soort ‘hidden’ restaurant en niet toegankelijk voor passanten, van binnen was het prachtig. Een open keuken waarin je de koks zeer professioneel bezig zag, was ook echt heel gaaf. Een hele mooie afsluiter van een prachtige tijd! We hebben een vulkaan beklommen, met de trein naar het einde van de wereld gegaan, de schoonheid van de 7 meren en Bariloche gezien, met locals op stap geweest en in hun gewoontes meegegaan, we hebben gekookt in Valparaiso, paardgereden in de bergen in Salta, hoogteziekte overwonnen, zonsondergang in Atacama gezien, door de woestijn getrokken, ontelbare sterren gezien, galaxy’s met het blote oog gezien, door de Andes gereden, geracet over dirtroads om onze boot te halen, bandje verwisselt en we hebben gelift. We hebben genoten, maar ook afgezien, soms waren we ziek van het eten en soms van de hoogte, we kregen energie van al de avonturen, en soms waren we moe van het reizen. Al met al was ook dit net als Zuid Afrika, een fantastisch avontuur! Wauw wauw wauw. Zo dankbaar zijn wij. Op naar weer een nieuw avontuur!