Inpakken is kut.. - Reisverslag uit Statenkwartier, Nederland van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu Inpakken is kut.. - Reisverslag uit Statenkwartier, Nederland van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu

Inpakken is kut..

Door: Jinny

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Jinny

23 Juli 2016 | Nederland, Statenkwartier

Wat is inpakken toch k.u.t.....zeker als je merendeel thuis moet laten. Resultaat; allebei 12.5 kilo backpack + een dagrugzak van 7 kilo en een fotocameratas + een slecht humeur. Gisteren nog een saunaatje en thaise massage gepakt om een beetje te ontspannen. Helaas had ik een stokoude thaise vrouw met reuma denk ik....het kietelde wel lekker. Wat laatste dingetjes en dan zijn we er klaar voor. Jorrit is baardloos en hoopt zo wel de grens over te komen. Ik ben een beetje verdrietig nu. Lekker nog een nachtje slapen in ons eigen bedje!

• 24 Juli 2016 - 09:08

Brenda:

Hi Jin & Jorrit,

Have fun! Geniet van alle mooie dingen dienjullie gaan zien! Tot over een tijdje!

Xxx

• 24 Juli 2016 - 11:31

Mama Wil:

Altijd hetzelfde, zenuwen voor het op reis gaan. Hoort erbij! Laat los, ga voor the moment, mindfull, de rest heb je geen invloed op. Wat gaan jullie veelmooie en bijzondere dingen beleven!

• 24 Juli 2016 - 18:08

Nicole:

Straks ben je blij dat je maar 12,5 kilo hoeft mee te sjouwen ;) Kom veilig aan en vergeet niet te genieten van elke seconde! :)

• 24 Juli 2016 - 20:34

Yumi:

En.... off you go! Geniet samen van alles wat op jullie pad komt. Tot over 4,5 maand! X

• 25 Juli 2016 - 09:35

Pien Pienchos:

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen!!!! Heel veel plezier en geniet.
    X