De reis. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu De reis. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu

De reis.

Door: Jorrit

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Jinny

25 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Pretoria

De dag dat onze reis begon. Die begon al goed met onze familie die afgereisd was naar schiphol om ons uit te zwaaien. Toen in het vliegtuig naar onze eerste stop, Doha. Goede vlucht, het eten binnen kunnen houden en we hoefde maar een klein uurtje te wachten. Toen naar onze eind bestemming Johannesburg. Een wat onrustigere vlucht met ontbijtje waar wij enige twijfels bij hadden of we deze ook binnen zouden kunnen houden.
Bij de douane werden we grondig gescand, uitslag: we zijn niet ziek 2 mooie foto's van 2 afgematte Nederlanders en al onze fingerprints staan opgeslagen. Dus... Daarna werden we opgepikt om naar onze 4X4 camper te gaan. Daar aangekomen, zagen we hem staan, Het Beest. Want een beest is het! Hij is groot en trekt ons (als het goed is) overal door heen! En toen gingen we de weg op... met het beest... stuur rechts en links rijden. Op zich ging het wel goed, alleen de ruitenwissers hebben wat over uren gemaakt, aangezien ik elke keer dacht dat daar mijn richtingaanwijzers zaten. Gelukkig had Jin een heerlijke accommodatie gevonden in de buurt van Pretoria (30 min rijden). Hier konden wij heerlijk tot rust komen. Heerlijk in het bubbelbad geweest, 's avonds nog een lekker hapje gegeten en om 10 uur gingen wij op stok. Het was een mooi begin van de reis!

• 27 Juli 2016 - 18:11

Brenda :

Erg herkenbaar die ruitenwissers. Dat doe je straks in NL weer. Have fun!

• 29 Juli 2016 - 17:40

Nicole:

Chique kamer hoor diva's ;-)