Dag 2 in mlilwane - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu Dag 2 in mlilwane - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu

Dag 2 in mlilwane

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Jinny

01 Augustus 2016 | Swaziland, Manzini

Wakker geworden op 1 van de mooiste campings tot dus ver, Mlilwane Game Resort. Dieren lopen er vrij rond, schitterende ver gezichten, en het belangrijkste.... nette sanitaire voorzieningen! Na een druk programma achter ons konden wij nu even bij komen en bij werken. De camper een beetje op orde maken, plannen voor de komende dagen, boekje lezen. Begin van de middag hebben we 2 mountainbikes gehuurd, en zijn we op pad gegaan. We fietste door een prachtig landschap van mooi geel hoog gras, met groende bomen er op en een schitterende lucht daar achter. Bij de hippopool kwamen wij geen hippo's tegen maar wel een stel krokodillen! Lekker aan het zonnen op een steen bij een heerlijk groot meer. Verder fietsend dacht ik, we kunnen wel een shortcut nemen, de hippotrail. We zijn er nog, maar het pad was dus duidelijk niet gemaakt voor fietsers. Toen we terug kwamen, hebben we wat hout besteld voor 's avonds en hebben we geluncht. Toen we terug kwamen bij onze camper, stond het hout klaar en had de beste man al een knisperend vuurtje voor ons gemaakt! Dat was zeg maar nog eens een aangename verrassing. Dus we konden meteen door met het braaien, op het menu: gepofte zoete aardappel, met saucijs en een maiskolf, het was heerlijk! We gingen vroeg slapen, want de volgende dag moesten we nog 4,5 uur rijden naar onze volgende bestemming, HluweHluwe. Dat spreek je uit als Schluwieschluwie, leuk he!

• 06 Augustus 2016 - 05:39

Nicole:

Wat een avonturen allemaal! Jullie zien er ook uit also jullie heel veel plezier hebben, houden zo!! :-)

• 08 Augustus 2016 - 09:45

Fred:

Allereerst, supervet wat jullie doen. In een keer alle verhalen gelezen -want ambtenaren hebben het niet druk- en stikjaloers geworden. Wat een gave foto's!!! Lekker leesbare verhalen waarvan ik hoop dat ze blijven komen. Geniet, sta af en toe gewoon even stil, haal diep adem, kijk om je heen en open je harde schijf om rotzooi eruit te laten en alle geuren, kleuren, geluiden en beelden opslaan en nooit meer wissen!