Villa La Angostura - San Martin de Los Andes - Reisverslag uit Villa La Angostura, Argentinië van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu Villa La Angostura - San Martin de Los Andes - Reisverslag uit Villa La Angostura, Argentinië van Jorrit en Jinny Overbeeke - WaarBenJij.nu

Villa La Angostura - San Martin de Los Andes

Door: Jorrit

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Jinny

22 September 2016 | Argentinië, Villa La Angostura

We staan bijtijds op, en onze host heeft al een heerlijk ontbijtje voor ons klaar gemaakt. Een Argentijns ontbijtje wel te verstaan, maar wel beter dan de vorige die we hadden. We gaan vandaag het 2e deel afleggen van de 7 meren route. Zoals Jin zegt, meer van het zelfde, alleen blijft het nog steeds genieten om er door te rijden. San Martin ligt in een lagune en als we aankomen rijden ziet het er schilderachtig uit. We lopen er wat rond en gaan lunchen. Aangezien wij de taal nog steeds niet machtig zijn, is iets bestellen van de kaart nog steeds een uitdaging ondanks google translate. Het resulteerde vandaag in een behoorlijk grote salade voor Jin dat geserveerd werd in een soort trog. Wel lekker en we hadden honger dus prima. Daarna rijden we naar onze slaapplek dat er uitziet als een Tiroler herberg. Binnen is het allemaal gedateerd maar wel schoon. Iedereen is erg behulpzaam maar niemand spreekt ook maar een klein beetje Engels. Op zich ook wel logisch, alleen wij moeten voor de volgende dag een boot tocht regelen in Chili. Het internet gaf ook weinig info. Uiteindelijk hebben we wat gereserveerd en we besluiten de volgende dag maar weer na te gaan bellen of de reservering er door is gekomen. Voor nu lopen we naar het centrum dat ook hier weer gezellig en pittoresk is. Even als Villa la Angostura heb je hier het idee dat je op wintersport bent met al die houten huisjes. We drinken een kopje thee en gaan daarna wat eten. Vegetarische hamburger vandaag. Ik had een hamburger met bietjes en Jin met spinazie. Met wat kleffe, vettige aardappeltjes erbij. Jammer, een tegenvaller, maar wel betaalbaar. We lopen terug naar onze hosteria en duiken ons bed in.